Sjuk dag

Idag har det varit min tur =(  Spyr och skiter och allt vad det heter. Har bara lämnat sängen för att gå på toa eller kräkas. Maxen är dock väldigt pigg och glad, men äter knappt. Marcus har varit hemma från jobbet och tagit bra hand om oss! Så imorn är det väl hans tur =(
Jag har precis börjar äta pyttelite (två plättar och två tuggor kexchoklad) så det känns som att jag är på väg åt rätt håll. Hoppas bara att jag hinner bli frisk innan Marcus blir sjuk...

Alla kalasen under helgen är avbokade =(
För att ändå se lite positivt på saken så vägde jag idag 0,5kg under viktmålet istället för över =)

Ligger i sängen och skriver och ska nu däcka igen.
Kram och god natt!

Kommentarer
Postat av: helena

Om detta inlägg kan jag verkligen säga..... Jag vet hur du har det.... Men glöm inte att det går över!! Trist med kalasen. Men se det positivt, det hade blivit värre för max om det var hans 5-års kalas som blev inställt!! Krya på er!! Kramar

2009-02-20 @ 21:46:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0