Segt

Marcus har kommit hem och jag orkar inte träna =( Har verkligen ingen lust och motivation alls.
Trodde Max mådde bra eftersom han inte spytt nånting på hela dagen. Men så vid 16.30 sitter han helt plötsligt i en gigantisk gul pöl i våran soffa. Tur att vi ska köpa ny ;)
Badade honom ordentligt så nu luktar han i alla fall gott igen. Har inte kommit nå mer sen dess men jag misstänker att han har lite feber. Ska kolla nästa gång jag byter blöja.

Nu ska jag se om han vill ha lite gröt och sen ska han få paket!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad tråkigt att det inte blit något kalas i helgen!



Ses absolut nästa vecka om ni känner er bättre då!



Hoppas ni kryar på er!

2009-02-20 @ 18:05:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0