Sanering

Max verkar må bra. Inget har kommit ut varken den ena eller andra vägen. Han har varit pigg och glad fast har velat sitta lite mer i mitt knä än vanligt och har inte haft så stor matlust. Nu sover han igen och jag har diskat och tvättat alla pyjamasar och sängkläder och sånt. När han vaknar ska jag sätta igång en tvätt med mina kläder jag hade inatt, kläderna han har på sig nu och spjälskyddet (hoppas inte det krymper denna gång med). Efter det är det madrassen och två kuddar som blir spännande att tvätta. Han har ju inget att sova på om jag tvättar madrassen =/ Det kom jag på först nu.... Får lösa det på nå sätt.
Och sen ska han badas riktigt ordentligt =)

Nu ska jag äta lunch!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0