Poop

Maxen har sovit i en timme nu, brukar inte bli så mycket mer nu för tiden. Har ätit lunch och diskat så länge. Dammsög gjorde vi innan Max fick lunch så nu ser det någorlunda ut till Hanna kommer! Ordentlig städning blir det till på lördag.
När Max har vaknat så ska vi gå till Ica och handla. Vilken tur att jag kom på det nu! Måste passa på att gå ner med vagnen.

Brb som det så fint heter! =)

Tillbaks! Tur att han inte vaknade när jag va borta.

Han fick sin första 1-årsburk igår till middag och har bajsat hur mycket som helst idag =( Började med klumpar och sen har det blivit kletigare och kletigare =( Hoppas det har med burken att göra, även om jag inte förstår varför, och inte för att han håller på att bli sjuk igen. Som med det mesta så visar det sig!

Nej jag ska väl passa på att göra nå mer innan han vaknar. Vet inte vad dock...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0