Plutt

Jag trodde att det va jag som skulle få en jobbig natt men det blev Max istället. (Och då indirekt jag med iofs). Men det kanske var tack vare att Max sov oroligt som jag klarade mig ganska bra =)

Vägde lillen idag. Satte honom med kläder på våran våg nån dag innan han blev sjuk och då stannade den på 10,2kg. Sen här om dan försökte jag sätta honom naken men då hade han svårt att sitta still och vågen stannade lite opålitligt på 9,0kg. Det kanske blev kallt om rumpan =) Så idag vägde jag mig med honom naken i famnen och sen mig själv ensam och drog ifrån det. Det borde väl va ganska pålitligt tycker jag. I så fall väger han 9,5kg vår lilla plutt. Blir spännande att höra vad dom tycker om det på 1-årskollen om två veckor.
Sen har Max fått sin första tandläkartid, på födelsedagen sin. Vet inte om dom ska kolla hans tänder något eller om dom bara ska lära mig att borsta rätt. Men intressant blir det!

Vet inte om jag orkar iväg till ÖF idag heller. Är inte på nå bra humör. Vi får se hur dagen artar sig! Annars finns det ju alltid saker att pyssla med här hemma =)

Kommentarer
Postat av: Isabel

Alva har aldrig blivit kallad till tandläkaren men däremot ringde vi dit när hon ralat och slagit i sina framtänder att det blödde en massa. Det är tydligen viktigt att kolla upp det eftersom anlagen till de permanenta tänderna kan bli skadade.



Här är vi piggare. Alva leker en massa själv, super!

Har ju suttit som en degklump på soffan med henne i 2 dagar så nu ahr man lite frihet!

jag känner mig risig och är på väg att få hosta men än så länge kommer det baar lite slem och det kliar mest i halsen.



Hoppas ni får en bra dag!

2009-02-11 @ 10:13:41
URL: http://issapissastankar.blogg.se/
Postat av: Hanna

jobbigt när de inte sover tipptopp. jag väntar fortdarande att emil ska följa något slags mönster.. men icke. rena lotteriet varje natt.

hoppas han piggar på sej snart :)

2009-02-11 @ 22:18:21
URL: http://hannamariak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0