Money, money, money

Räkningar, räkningar, räkningar... Brukar normalt sett inte vara ett problem, lite tight vissa månader men det har vi ju valt själva iom att vi försöker snåla föräldradagarna. Men denna månad blir inte rolig =( Ett mycket uppskattat extra klirr i kassan gör att vi klarar oss nu med, men dom pengarna är ju egentligen avsedda för andra saker, dom vill vi verkligen inte behöva nalla på. Vi har gott om planer för dom pengarna ändå. 

Utöver de vanliga räkningarna har vi denna månad bilskatten, skötsel av grav, kvartalsräkning till csn, dubbel hyra, flyttbil och diverse småräkningar (tex Max akuttid på Ackis 150kr, många bäckar små...). 

Det ska bli kul att se vad denna månads nota slutar på!


Kommentarer
Postat av: Isabel

Det är såå tråkigt med sådanna månader!

Vi hade 800 kr lägre bensinräkning än vad jag räknat men så var elräkningen 800 kr dyrare plus en massa småräkningar som jag inte räknat med.

2009-02-23 @ 17:04:38
URL: http://issapissastankar.blogg.se/
Postat av: Hanna

Sånna där månader suger! Vi hade allt i december och dessutom fick jag inget utbetalning från fkassan. Då känner man sej som värsta fattiglappen! Denna månad har vi istället 5000 kr i bilreparation och 3500 kr i elkostnad. weei. Jag fick ringa f-kassan o be om mera pengar. Bittert.

2009-02-23 @ 23:12:47
URL: http://hannamariak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0