Lite uselt =(

Dels är vi småsjuka allihop och sen känns det jättetråkigt att vi inte kommer ha nåt dunderkalas för Max när han fyller år =(
Han fyller 1 år!! Det är ju helt galet, våran son blir redan ett helt år! Vill ha världens brakkalas och bjuda alla vi känner! Men vi är mitt i en flytt och alla Max släktingar är utspridda över hela världen. Alla som bor någorlunda nära var här runt jul och nyår och kommer inte hit nu. Så det blir Max, Marcus och jag, mina föräldrar och mina syskon. Vilket självklart blir trevligt men litet. Jag har inte ens köpt någon födelsedagspresent än, har knappt haft en tanke på tårta och mat...

Vi får köra på stort nästa år istället! Och då kanske han själv förstår lite mer också =)

Nej om jag ska ta och städa lite.

Kommentarer
Postat av: Hanna

Vi har köpt en bilmatta, ett tåg och en spelade grej. Jag tror våra barn kommer bli överrösta med grejer ändå :)

2009-02-08 @ 15:03:24
URL: http://hannamariak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0