Lite piggare idag, jag alltså =)

Fick sova från 01-08 i natt!! Jippi!! Snacka om att det behövdes =) Kunde ha sovit ett dygn till!
Max sov i min famn från 23-01 då Marcus tog över en stund. Jag försökte lägga honom i sängen två gånger men han vaknade på en gång jag släppte honom och blev jätteledsen vilket såklart resulterade i att han blev superrosslig och ännu mer ledsen. Vet inte hur länge Marcus satt med honom sen, men (som vanligt) lyckas han senare lägga ner honom utan att han vaknade och jag trodde jag skulle få gå upp efter en liten stund men fick alltså sova ända till 8!!
Max va mycket piggare hela dagen igår, lekte med leksaker och grejjade men rosslet va värre. Antagligen för att han va mer aktiv. Vid 22 hade han bara 37,9. Skönt!

Ringde bvc för en stund sen som sa åt mig att jag skulle ringa barnmottagningen på vårdcentralen istället och att dom kunde ge något luftvägsvidgande om det behövdes. Ringde dit och dom ska ringa upp ca 9.30 så får vi se om vi får någon tid.

Kommentarer
Postat av: Hanna

Skönt att det börjar bli lite bättre :9 Så typiskt att killen alltid klarar av att lägga dem utan att de vaknar. Jag fick en liten kurs av andreas här om dagen på hur han gjorde och det har gått kanon sedan dess. Emil sover överlag mkt bättre nu. *Tvitvi*



Då kanske ni blir ett par stycken till flytten iaf :) Skönt, då går det fortare =P

2009-02-05 @ 12:40:55
URL: http://hannamariak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0