Lite bättre

Max är fortfarande jätterosslig men känns inte riktigt lika varm idag. Jag gav honom precis en banan för att jag skulle få sitta och äta frukost men han har inte ens ätit upp halva halvan =( Stackars liten.
Han har i alla fall sovit från strax före 3 inatt till 9 imorse. I min famn, först i soffan och sen vid kuddberget i sängen. Jag sov mellan strax före 00.40-02.40 då Marcus va uppe en stund. Sen slumrade jag lite i sängen på morgontimmarna...

Fick precis ett sms från Marcus. de som skulle flytta in här efter oss vill inte längre flytta in tidigare. Vilka velande människor! Det betyder att vi har hela mars på oss igen, men också att vi får dubbel hyra =(

Jaja. Det blir som det blir.

Kommentarer
Postat av: Hanna

Har ni fått ngn flytthjälp än?

2009-02-04 @ 21:15:06
URL: http://hannamariak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0