Härlig dag!

Äntligen en härlig dag!

Vi åkte efter lunch till Bergsbrunna och gick en skön promenad i solen med Helena och Liam. Sen följde vi med hem till dom och lekte, va så kul att se Max och Liam springa runt tillsammans! Tack för underbart sällskap och gott fika!! =)

Middag med mina föräldrar och min bror. Sen snabbt iväg och lämna Max hemma hos Marcus som hade jobbat över litegrann, för att skynda iväg till ett härligt Spinning Activio pass *svettas svettas svettas*

Tänkte på vägen hem att bara en enda sak kan göra denna dag ännu bättre och det var om Marcus hade lyckats få Max att somna till jag kom hem så att Marcus och jag kunde få lite egentid. Och gissa vem som somnat tio minuter innan jag klev innanför dörren!! Det trodde jag verkligen inte =) Men han va väl så slut efter första lek-dejten på över två veckor! 

Så nu ska vi gå och lägga oss samtidigt för första gången på länge!

Sov gott alla glada! Imorn kommer Hanna!! Har inte setts sen i början på november (??) då hon har varit i Australien i tre månader =) *Längtar*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0