=(

På sjukvårdsrådgivningen sa dom att krupp oftast försvinner inom en vecka. Det har det gått imorn, men idag är värsta dagen hittills. Medicinen hjälper honom att andas lättare men den verkar inte göra något åt hostan.

Vid krupp (falsk krupp heter det ju faktiskt men det orkar jag inte skriva) så är frisk luft bra så vi öppnade vädringsfönstret på hans rum men på en gång började näsan rinna så han inte kunde andas istället. Kalasbra.

Vågar inte gå och lägga mig fast han än så länge hostar i sömnen.

Kommentarer
Postat av: Isabel

Alvas kruppanfall går oftast över med frisk luft och mollipect.

Har det gått en vecka och han inte är bättre tycker jag att du ska vara på dem igen, kan hända att han behöver mera kortison.



Här är det förkylt också! Bara jag som klarat mig peppar peppar men Micke är snorig och på jobbet fast jag tycker han borde vara hemma men det går inte eftersom det är folk borta.

Alva är snorig och har börjat hosta, hoppas hon klarar sig från sin krupp nu.

2009-02-09 @ 10:15:49
URL: http://issapissastankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0