Another day it is

Max vaknade 06.45 liggandes i en pöl med skit. Stackars liten fick hoppa direkt in i duschen =(
Nu har han precis somnat helt utslagen så jag ska hoppa in i duschen. Kl 13 ska vi till Bvc för 1 årskoll inklusive vaccinering. Hade glömt bort själva vaccineringen, det slog mig nu. Första klarade han ju bra, andra fick han hög hög feber av. Lyckades igår väga honom helt ordentligt utan att han höll i nånting eller så, då stannade vågen 9,8 så det va nog inte så illa som jag trott. Men det visar sig idag.

Resten av dagen ska vi väl försöka ta tag i allt som inte blev gjort igår, vilket är i princip allt. Han vaknade efter en halvtimme igår så jag hann i princip bara äta. Vi har med andra ord fortfarande skorpsmulor sen helgen på varenda kvadratmillimeter av varje golvyta och varje möbelyta (inom rimlig höjd). Jag mår fortfarande illa hela dagarna men jag börjar misstänka kvinnosjukan. Eller så har jag helt enkelt inte hunnit få i mig ordentligt med mat än.

Hörs mer efter Bvc.

Kommentarer
Postat av: Isabel

Lycka till på BVC!

2009-02-24 @ 10:36:58
URL: http://issapissastankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0