Allas våran Bobban =)

Har i flera veckor tänkt att jag skulle, kanske inte varje dag men åtminstone en gång i veckan, lägga upp en låt som jag tycker om. Ett sätt att lära känna mig kanske? Men glömsk som jag är glömmer jag alltid bort det när jag väl sitter vid datorn. Sen är jag heller inte så bekant med youtube så jag vet inte hur mycket "skit" man egentligen kan hitta där (mycket verkar det dock som...) plus att jag nästan aldrig lyssnar på musik längre och då är det lite svårt att komma på låtar att lägga upp.
Men vi börjar med en och så får vi se vad som händer i fortsättningen!




Enjoy! =)

Kommentarer
Postat av: Ronny

Hej! Råkade slinka in här för att titta runt lite. Trevligt. Fin och bra blogg du har. Välkommen till min URL. Ha det bra.

2009-02-17 @ 09:46:57
URL: http://www.metrobloggen.se/krhnke

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0