Aktiva!

Idag har vi hållt oss sysselsatta trots att jag nu är ganska så förkyld. Vi har packat minst fyra lådor och Marcus har tagit isär vårat hörnskrivbord som min bror ska få. Diverse skåp har blivit rensade på sånt vi inte vill ha med till nya stället. Känns bra!
Nu har jag däremot kört fast, vet inte hur jag ska börja med nästa låda... Marcus sitter i soffan med Max sovandes på axeln, så söta =) Max har ju vänt lite på dygnet nu när han varit sjuk. Men det tar vi tag i igen när vi är friska och sover ordentligt!
Nej om man kanske ska laga lite sen middag istället för att påbörja nästa låda. Vi åt så sen lunch så ingen av oss är nå vidare hungrig. Men köttfärsen är tinad så det måste göras!

Förresten! Alla ni som erbjudit flytthjälp runt månadsskiftet hoppas jag har fått höra att det blir helgen efter istället, 7 mars. Känner att jag inte har någon koll på eventuell hjälp men det kanske Marcus har =) Vi får hoppas på det!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Flyttpacka är verkligen inget man längtar efter.

2009-02-07 @ 22:25:50
URL: http://hannamariak.blogg.se/
Postat av: Moster Malin

Jag hjälper till! =)

2009-02-07 @ 22:53:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0