1-årskoll

Det gick kalasbra, bortsett från att Max inte tyckte om doktorn... Han är en 73 år gammal "gubbe" som ser gansak så läskig ut så jag förstår honom =) Så fort läkaren petade på Max började han grina och sen grät han resten av tiden. Förutom när han hade ryggen vänd mot läkaren =)
Allt såg i alla fall jättebra ut, dom tyckte Max såg smart ut =) Min lilla stora pojke är 75cm lång och väger 9620g, helt och hållet godkänt!
Han grät ju redan innan han fick sprutan så jag vet inte riktigt hur han reagerade specifikt på den .Men vi hade en läkarstudent med och läkaren tryckte in sprutan extra långsamt för att visa henne och sen hade han kvar sprutan extra länge för att dom pratade en massa om vad han gjorde. Då tyckte jag faktiskt lite synd om Maxen =( Men men, vad gör man inte föratt studenterna ska få lära sig!

Passade på att fråga när man kan dra tillbaks förhuden på dom för att kunna hålla ordentligt rent. Men det skulle man inte bry sig om alls, det sköter sig självt när dom kissar!
Ifall ni andra pojk-mammor också undrat det =)

Kommentarer
Postat av: Hanna

Har inte haft en enda tanke på det. Hur känner du med bad imorgon? Tillräckligt pigga och friska?

2009-02-24 @ 20:45:47
URL: http://hannamariak.blogg.se/
Postat av: Lina

oj, det där har jag inte haft en tanke på. Tur har väl det varit.. så har jag sluppit tänka på det :-)



Mår ni bättre nu?

Lajsas familj har precis satt igång med hulkandet. Det varkar vara en populär syssla i dessa tider. bläää



kram

2009-02-25 @ 09:18:28
URL: http://endellina.blogg.se/
Postat av: Isabel

Vilken tid vill ni ses imorrn?

Vi vaknar ju rätt tidigt men tänkte åka in lite före vi kommer till er för lite ärenden.

2009-02-25 @ 13:48:43
URL: http://issapissastankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0