Uppe med tuppen

Gissade ju att Max skulle vakna 7.30 om han sov ordentlgit hela natten, men jag hade fel med en timme. Åt fel håll =( Han vaknade 06.15... Men Marcus skulle ju till jobbet så han va uppe och lät mig ligga kvar i sängen till typ 7. Jag hann äta frukost i lugn och ro, diska ett gigantiskt berg med disk, göra mig och Max iordning och leka en massa innan det ens blivit ljust ute. Galet! Men faktiskt skönt =) Sen städade jag badrummet och så gick vi ut i snö/regn-ovädret en stund och lekte. När vi kom in va det dags för lunch och Max somnade ätandes... La honom i sängen, diskade igen och en liten stund senare kom Helena och Liam! Kalaskul! Väckte Max när han sovit en timme ungefär och sen röjde grabbarna runt i ett par timmar. Jättekul att se dom leka!



Efter att dom åkt gjorde vi inte mycket mer än att städa upp och slappa lite. När Marcus kom hem åt vi soppa och julskink-macka (har verkligen inte tröttnat på det än!) sen dammsög jag och nu har precis Max somnat.

Imorn kommer som sagt Alva med familj förbi och leker lite (såvida inte Max blir sjuk under natten, han har legat precis under febergränsen under kvällen....) och på onsdag förmiddag verkar det som att det kanske blir en tur till Nickis!! Har fortfarande inte kommit iväg dit så det skulle vara superkul! Och med mycket trevligt sällskap med ;)

Ikväll blir det nog betydligt tidigare i säng!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Jo, Alfons har vi haft på kartan hela tiden, men inte längre. Vi har strukigt det. Kändes inte aktuellt längre. Det är jättefint men nej.



Frågade faktiskt om det där med att gå över igen.

Nej. Ingen garanti alls. Lotteri igen med andra ord. Men runt den 7 - 10 skulle passa mej bra. två veckor till är nog ungefär vad jag pallar. haha.

trodde inte man kunde vara såhär sliten/labil/hysterisk/trött faktiskt.



10 på nickis på onsdag låter toppen!!

2009-12-28 @ 21:13:23
URL: http://hannamariak.blogg.se/
Postat av: Isabel

Toppen! Godnatt sov så gott!

2009-12-28 @ 21:37:31
URL: http://issapissastankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0