Tungt

Tror att Max har somnat nu. Marcus är på dagis och sätter upp hyllor. Och jag sitter i soffan och tittar på Bones. Men jag tror jag känner igen avsnittet så jag borde gå och diska istället... Lockande? Nope, inte ett dugg. Det är sååå tungt att diska nuför tiden. Jag är för kort så magen tar i diskbänken hela tiden så jag inte kan stå upprätt utan måste luta mig frammåt. Rena döden för ryggen =(
Igår när Max och jag kom hem från Ica va jag tvungen att väga allt jag köpt bara för att se hur mycket jag egentligen släppar upp för trappan. Typ 11,5kg extra på magen, Max väger 12,5 och Ica-påse plus blöjpaket vägde 8,8kg. Alltså nästan 33kg extra. Tre trappor. Inte konstigt att mjölksyran forsar genom benen när jag kommit upp. Hur sjutton klarade jag av att väga 28kg extra förra graviditeten?? Hade visserligen ingen unge utanför magen att bära på, men Ica-kassar har man ju alltid släpat på. Jaja, envis som man är så kommer man ju upp iaf.
Fick iaf lite trevlig ordentlig träning igår kväll med ett spinning-pass. Grymt skönt!!!

Igår skrev jag i alla fall alla julkort. Fattas bara frimärken och ett par adresser. Vet ni egentligen hur snart det är jul!?!?! Galet ju!! Har knappt tänkt på det än. Blir iaf en lugn jul med mina föräldrar och bror. Syster är ju fortfarande ute och reser, australien för tillfället. Tippar på att hon inte kommer ha mycket till julkänsla =)

Jag är så himla chokladsugen jämt =( Och trött.

Kommentarer
Postat av: Hanna

Baka choklabollar!! Mkt gott :)



5,50 per julkort, skitdyrt. Jag skickar bara till "gamlingarna" iår =P

2009-12-09 @ 22:28:42
URL: http://hannamariak.blogg.se/
Postat av: Syster

Saknar dig! Och nej.. julkanslan har inte riktigt infunnit sig an hehe..

2009-12-11 @ 05:00:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0