Suck

Ringde till försäkringskassan då jag tabbat mig och helt glömt bort att begära ersättning för de senaste vab-dagarna. Har också helt glömt bort att anmäla en av dagarna. Ville ringa och se hur jag skulle göra för att det säkert skulle bli rätt. Tycker att det går väldigt snabbt och smidigt nuförtiden att ringa dit. Eller så är det jag som har tur =) Tycker däremot att det är jättekrångligt att fylla i blanketten men det är ingen som klagat än på att jag gjort nå fel. Däremot fick jag höra på jobbet igår att jag blivit "stickprovad" för kontroll. Så då lär jag definitivt få höra om jag gjort nå fel... Är mest rädd att min chef missat att fylla i vab nån gång och bara fyllt i frånvaro eller så. Men som sagt det kommer visa sig nu =)
Det jag suckar över är iaf att jag nästan va helt klar med blanketten, typ på näst sista sidan. Då hänger sig f-kassans sida och nu måste jag börja om.... Jippi!

Kommentarer
Postat av: Hanna

vad betyder stickprovad och hur blir man varse det?

2009-12-10 @ 23:34:10
URL: http://hannamariak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0