Sååå förkyld och sååå trött

Kom ju inte direkt i säng vid 20.30 igår inte. Somnade snarare vid 01.30. Inte bra det här..... Har varit en zombie hela dagen trots att Max inte väckte oss förrän 9.30. Han somnade redan 19.00 igår, sov ingen middag under dagen. Han hostade under en timme runt 4-5 på morgonen, det va allt vad gäller hostan. Däremot vaknade han två gånger, typ vid 22 och 00.30, och va panikledsen. Skitläskigt va det! Sista gången hade jag gått och lagt mig men inte somnat, helt plötsligt börjar han störtgråta och kastar sig ur sängen och springer in i både sin dörrkarm och karmen till vårat sovrum. Jag blev skitskraj och fattade ingenting. Sen tog de bara några få minuter i min famn så va han lugn igen. Har verkligen ingen aning om vad som hänt, otäckt va det iaf.

Idag har han inte heller sovit middag, somnade 19.15 och kommer nog vakna vid 7.30 gissar jag. Såvida han sover bra under natten. Vilket vi såklart hoppas på.
Sitter och tittar på Bones (bloggar i reklampauserna så det här inlägget tar tid att skriva....) och borde lägga mig direkt efteråt. Men såg att det va seriestart för Damernas detektivbyrå kl 21... Har läst första boken bara men tyckte om den så det skulle vara kul att se. Men jag borde lägga mig....

Tappar bort mig hela tiden när jag bara skriver under reklamen =(

Har iaf varit en väldigt seg dag, känner mig superduperförkyld, riktigt deckad, fast det är inte så illa egentligen. Känns säkert värre för att jag är så trött. Max har iaf varit glad hela dagen trots att jag varit så tråkig och trots att han inte sovit middag. Han har lekt med alla nya leksaker hela dagen =) Förutom de ca två timmar han och jag halvlåg i soffan och tittade på film! Mysigt!

Nu är Bones slut, dom är ju så söta!!! Och jag måste nu bestämma om jag ska titta mer på tv eller gå och lägga mig. Vet ju vad jag skulle må bäst av...... Imorn ska jag orka städa och diska för på tisdag kommer Isabel, Micke och Alva förbi en liten stund! Ska bli jättekul! Förutom att jag ju såklart träffat Micke på jobbet så har jag inte träffat övriga familjen på jättelänge. Och Max behöver barnsällskap efter en veckas ledighet från dagis...

Jag älskar ju Afrika.... Kommer inte kunna slita mig från det här tror jag.....

Kommentarer
Postat av: Isabel

Vi är också förkylda. Du får bestämma om du vill att vi kommer ändå på tisdag en stund eller om vi ska skjuta på det.



Nu ska jag strax bege mig till skolan för en första hjälpen kurs...Inte ett dugg sugen...

2009-12-28 @ 10:40:17
URL: http://issapissastankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0