Mvc

Dagens siffror:

v29 - blodtryck 112/60, bebis hjärtljud 148, sf-mått 28,5, blodsocker före glukosbelastning 5,0 och efter 9,3 tror jag

Såhär såg det ut med Max:

v28 - blodtryck 121/75 , hb 117, bebis hjärtljud 137, sf-mått 28,5



Vidriga vidriga glukosbelastning!! Mår fortfarande illa =( Men värdena va bra iaf. Allt under 10,0 är godkänt. Satt och läste Michael Connelly så tiden gick iaf fort.
Lustigt att måttet på magen blev samma igen =) Nu skiljer det dock typ 1,5 vecka iom att jag går in i v30 imorn och måttet med Max va nån gång under v28. Alltså är bebisen denna gång inte lika stor som Max. Än iaf =)
Får vänta ytterligare fyra veckor till nästa datum, 11/1 kl 1 (13) massa ettor =) Efter det är det varannan vecka som gäller.

Max sover som en stock, jag har diskat och anmält vab och nu ska jag lägga mig och vila. Max har redan sovit strax över en timme så det är nog tyvärr ingen idé för mig att sova. Men jag ska lägga mig och läsa en stund på soffan iaf. Vilket oftast slutar med att jag inte kan hålla ögonen öppna och somnar fem minuter innan Max vaknar... Han verkar åtminstone mycket bättre idag, ska kolla tempen när han vaknar. Men förhoppningsvis är det dagisdags imorn igen.

Kommentarer
Postat av: Isabel

Ja typ allt! Förutom det hjärtklappning, yrsel och ibland flimmer för ögonen. Har ju dessutom en hudförändring på handen jag måste ta tag i och kolla upp.



Lustigt att det inte är npgon skillnad i sf, nu hann de inte mäta så många gånger första gången men det skiljde iaf 2 cm.

Vi får hoppas bebis inte är lika stor men det kan ju vara så att den ligger annorlunda.

2009-12-14 @ 14:22:36
URL: http://issapissastankar.blogg.se/
Postat av: Lina

Kanske är en flicka denna gång?!!?

Ska bli så spännande!! :-D

2009-12-14 @ 15:02:23
URL: http://endellina.blogg.se/
Postat av: Magdalena

Vilket fusk! Jag har också nästa tid 11/1 fast kl 14.10 - och jag var för 2,5 vecka sen sist så det är ett tag mellan. Fast å andra sidan har vi ju UL igen onsdag nästa vecka =)

2009-12-14 @ 16:08:06
Postat av: Hanna

Min mage är inte heller lika stor. Den har börjat avta på växande lite nu. Ganska skönt. v 34 och sf 34. ganska lätt att komma ihåg :)

2009-12-14 @ 23:04:03
URL: http://hannamariak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0