Kvällsuppdatering

Efter att Max och jag myst i soffan fick han helt plötsligt något ryck och blev jätteledsen. Har aldrig sett honom så frustrerad, arg, ledsen någon gång. Han somnade tydligen som en stock vid 19.30 (kan säkert räkna gångerna han somnat före 20 på två händer...) så förklaringen va nog att han bara va supertrött. Det har varit massa annorlunda rutiner på dagis denna vecka och det är klart att de påverkar de små extra mycket. Och så verkar han ju eventuellt bli mer förkyld igen. Håller tummarna! Han har ananrs sovit hostfritt utan medicin i två nätter, helt otroligt skönt!! Hoppas verkligen det håller i sig!!

Jag har varit med mamma och tränat idag, tror det är första gången på flera veckor som jag kommit iväg mer än en gång. Inga bra pass för mig dock så det blev 30 minuter trampmaskin igen. Känns bra! Undrar varför alla tittar så mycket på mig dock? Har dom aldrig sett en gravidmage träna förut? =)
Bjuder på mig i min träningsoutfit...... Enjoy!!




Kom på en rolig sak när jag stog i duschen efter träningen. Jag har ju ett snitt på magen! Hade helt och hållet glömt bort det, det va så längesen jag såg det sist =) Försökte se det i badrumsspegeln men det gick inte. Det är helt perfekt placerat precis där magen börjar puta ut =)

Nej om man ska ta och blåsa håret lite och sen hoppa i säng.

Kommentarer
Postat av: Hanna

haha ne man inser att man blivit tjock när man inte ser det kvinnliga längre. och snitt uppenbarligen :)



jag tänkte också så.. en tur på stan och barnen vill vila. men jag kom på mej själv med att jag antagligen inte skulle åka till stan själv med två barn. isf till gränby och då en kortis. annars skulle nog a följa med och man kan köra två vagnar..

hm..



godnatt kram på dej

2009-12-17 @ 22:04:10
URL: http://hannamariak.blogg.se/
Postat av: pappa

Du är så fin och duktig!

2009-12-18 @ 09:18:06
Postat av: Lina

Va fin du e! :-D



Jag skulle nog också stirra på stora magear på gymmet... :-)

2009-12-18 @ 14:52:40
URL: http://endellina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0