Julfest

Det blev inte så sent för mig igår. Oväntat va =) Trött va jag redan innan jag kom dit, men det va gott med julmat och kul med lite tävling. Största anledningen att jag drog ganska tidigt va att jag fick dras med en tragisk kille vars problem jag bara inte orkade med igår. Trodde från början att han bara va en kille som hamnat lite snett och inte klarar av alkohol så bra. Men för varje jobb-fest blir han bara mer och mer tragisk och bara för att jag hade dreads förr i tiden så har han fått för sig att jag lever ett lika "värdelöst" liv som han, med alla sorters droger och relationsproblem och jag vet inte vad. Hur fel kan man ha egentligen?! Han tror helt seriöst att jag förstår allt han pratar om hela tiden och att jag är med om samma saker.
Vid ett tillfälle frågade han om jag ville ha öl och jag tittade på min mage och sa nej tack. Då frågade han om jag ville ha en cigg, eh nej skulle inte tro det sa jag. Och då frågade han istället om jag ville ha en vanlig cigg?? Sen somnade han på bordet.
Snacka om att det sänker partystämningen ganska rejält.... Så till slut gick jag hem.

En intressant sak är dock hur mycket mer killarna på jobbet, i alla åldrar, pratar med mig när dom fått lite alkohol i kroppen. Är det verkligen så svårt att prata med tjejer? Gäller det killar i allmänhet eller är just bilmeckar ett över lag tragiskt släkte? Man undrar ju lite ibland...

Hur som helst, gott med julmat, skönt att komma hem.

Kommentarer
Postat av: Hanna

Jag sitter och skrattar åt killen som frågade om öl och cigg. Sen den vanliga.. haha. MEN det hade nog inte varit lika skoj och vara i dina kläder..



Ses vi imorgon? :)

2009-12-05 @ 14:38:03
URL: http://hannamariak.blogg.se/
Postat av: Isabel

Haha. Levin var inte ett dugg normal han heller. Han kom och andades alkoholångor i bilen när jag skulle hämta Micke och Aron. HAde ju iten stängt av bilen så han såg ju at tdet var vår. Stackars min syster som satt bak och bara ville hem ;-)

Jag ska på julbord ikväll om inte Micke blir kvar på sjukan.

2009-12-07 @ 11:30:53
URL: http://issapissastankar.blogg.se/
Postat av: Lina

Hahaha

Kul kille! not

Tragisk.



Det är ju helst sjukt att du ska bli tvåbarnsmamma!! :-)

2009-12-07 @ 13:56:24
URL: http://endellina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0