Jisses

Det gjorde inte så mycket att jag inte gick på spinningen igår. För idag har jag varit på Nickis. Jisses...
Upp och ner, fram och tillbaks och upp och ner igen. Och sen om från början. Jättekul va det! Super att få vara barn igen ;) Hade varit mindre jobbigt bara utan ett extra barn på magen... Max tyckte allt va jättekonstigt och läskigt i början men efter en liten stund började han långsamt tina. Och sen va det full fart! =)

När vi kom hem åt vi lunch och sen somnade jag bredvid Max när jag nattade honom. Vaknade till och förflyttade mig till min egen säng där jag sov i unefär 1,5 timme... Va helt väck i bollen när jag blev väckt, hade kunna sova flera timmar till. Får låta bli att vara uppe sent ikväll helt enkelt. Envisades med att försöka va uppe och titta på film igår. Max somnade inte förrän nästan 22.30 och jag höll mig uppe till 00... Såg mycket av filmen men inte hela =(

Förresten va Max jättemysig imorse också! Han vaknade 7 för tredje morgonen i rad (det är okej när han somnar 19 som första gången och jag kan acceptera det när han somnar 21 som andra gången. Men somnar han 22.30 då är det inte okej...), sprang upp i min famn och på typ två minuter somnade han som en stock. På mig.... Jag stod ut en halvtimme ungefär =) Sen flyttade jag försiktigt ner honom på min kudde och gick upp. Han fortsatte sova tills jag väckte honom vid 9 och han hade antagligen sovit en timme till om han fick.
Så nu har han sovit i våran säng för första gången sen han va typ två veckor gammal ;) Mysigt men jag hoppas det inte blir en vana..........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0