I väntans tider

Vi letade upp tre olika recept och sen tror jag Marcus blandade lite som han tyckte =) Och bra blev det!! Vet att han iaf hade kryddpeppar i.

Jisses vad mycket packning det blir när man har barn och ska sova borta två nätter... Helt galet. Insåg alldeles nyss att jag inte ens tänkt på julklapparna =) Max sover, Marcus sitter på toa och jag väntar på att få gå och hämta fram bilen till porten. Sitter och tänker på ett Simpsons-avsnitt när Homer (minns inte varför) ska packa bilen proppfull och formar barn och saker till Tetris-figurer för att kunna få in allt =) Det skulle vi behöva göra nu!

Jag råkade göra texten jättestor!?!? Och får inte tillbaks det....

Hur som helst fick vi en avi med posten idag, vi får hämta det sista paketet efter kl 16 (snacka om sista sekund...), så då beger vi oss till Bergsbrunna efter det. Ska bli mycket mysigt! Ikväll ska granen kläs och första skinkmackan ätas =)

Nej nu ska jag börja klä på mig ytterkläder.

Kramar och Massa God Jul till alla där ute!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0