Here we go again....

39,4 grader löd domen när vi efter middagen tyckte att Max va lite väl seg, varm och inte har ätit så bra idag. Helt otroligt. Lagom till jul =(

Marcus duschar, när han är klar ska jag ner till tvättstugan och hämta det sista. Innan han hoppade in i duschen satt vi i soffan och goffade julmust, glögg, mjuk pepparkaka, lussebullar, Annas pepparkaka och clementin =) Mumma!! Den mjuka kakan va ganska god faktiskt, men absolut inte som det gamla receptet.

Fick iaf badrummet städat, men inte när Max sov utan nu mellan tvättstuge-turer medan Marcus och Max febermös i soffan. När Max sov däckade jag i soffan. Men bebis fick fnatt och rockade loss ordentligt. "Den" har varit väldigt lugn i flera dagar och nu tror jag den tog igen sig. Va precis på gränsen till sovandes i en hel timme, dreglade till och med vid några tillfällen ;), men bebis lät mig inte somna ordentligt. Men jag va ändå piggare när Max kom och la sig bredvid mig iaf så någon nytta gjorde det allt.

Hans hosta är lite sisådär, om någon undrar =) Natten till söndag fick jag gå upp och ge honom medicin. Igår kväll hostade han en massa men va helt hostfri utan medicin under natten. Idag när han sov middag hostade han däremot massor. Men då och då är ju iaf bättre än alltid. Hoppas på att det åtminstone är på väg åt rätt håll.

Nu ska jag ner till tvätten!




Kommentarer
Postat av: Hanna

Kul med bilder! :) Hoppas ni är piggare imorrn och att ni får en bra dag! God jul! Kramar

2009-12-23 @ 20:39:50
URL: http://hannamariak.blogg.se/
Postat av: Maja

Inge kul att vara sjuk till jul:S

2009-12-23 @ 20:57:37
URL: http://mcaria.blogg.se/
Postat av: luckeboi

Binglottos uppesittarkväll ikväll? :)

2009-12-23 @ 20:59:57
URL: http://lifeoflucke.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0