Håller på att somna

Vi kom hem från Bergsbrunna för en liten stund sen. Max somnade i bilen på väg hem men vaknade till såpass uppe i lägenheten att jag bytta blöja och kläder på honom och Marcus gjorde välling. Fick faktiskt i sig hela vällingflaskan trots att han knappt va vaken men sen sov han djupt igen =)
Jag fick för mig att jag skulle småpyssla lite och envisades med att Marcus skulle ockupera badrummet först. Men så sa det pang och nu kan jag knappt hålla ögonen öppna. Inge pyssel här inte! Satte igång datorn bara för att hålla mig vaken. Så fort Marcus är klar så ska jag göra mig iordning och stupa.

Imorn ska vi som sagt baka (eller jag iaf) och när vi handlar ingredienser så ska vi fixa den näst sista julklappen. Känns skönt att ha det så gott som avklarat. Kan inte förstå att det är mindre än en vecka kvar till jul!!!

Jisses vad trött jag är! Låter som att fästmannen börjar bli klar iaf.

Hoppas alla får en trevlig helg och inte behöver julstressa med något. Ska bli spännande att se hur långt jag kommer med bakningen... Är ju ingen van bakare men brukar lyckas riktigt bra med det mesta ändå. Däremot går det inte så snabbt för mig... Max, och Marcus med för den delen, tålamod kommer prövas =) Men pojkarna får hjälpa mig att rulla lussekatter sen =)

Förresten kommer Max få va ledig från dagis en extra vecka nu när jag ändå kommer vara hemma. Tre veckor kommer han va hemma med mamsen! =)

Nej nu är det min tur på badet. Tack och god natt

Kommentarer
Postat av: Isabel

Alva är också ledig nästa vecka. Eg skulle ju Micke varit pappaledig men han är sjukskriven i början på nästa vecka också.

2009-12-19 @ 06:49:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0