Egentid?

Är uppenbarligen väldigt dålig på det här med egentiden... Men jag hoppas att jag kommer in i det snart. Varken vilar ordentligt eller gör nåt "nyttigt". Kom iväg lite senare från jobbet både igår och idag, får ont i magen om jag går snabbt så det tar lite längre tid än förr att komma hem. Väl hemma komemr jag inte på vad jag ska äta så det tar lite tid och sen har jag behövt gå på toa alla tre dagarna och så vips så är det nu dags att börja röra sig mot dagis. Så det kan gå =) Måste planera dagarna lite bättre...

Är aå otroligt fruktansvärt trött just nu. Började i tisdags (eller va det måndags?) hosta igen och det blir bara värre och värre. Idag har jag knarkat Bafucin på jobbet för att kunna hålla tyst. Nej ikväll måste jag försöka se till att lägga mig tidigt. Eller uppdatera bloggen lite mer =) Kanske kan klara av både och, beroende på när Maxen somnar....

Kramar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0