Du

Max har fattat det här med ordet du. Fast inte riktigt korrekt...
Antagligen har han fått det ifrån alla de gånger vi tittat på bilder och sagt "Titta, där är du Max!" Så han vet nu att "du" är han i dom fallen. Felet är att han tror att han alltid är du =) Håller jag på med något som han vill göra så säger han "Nej, du!" och menar "Nej, jag" =) Snurrigt värre!!

Sen försöker jag lära honom ordet ramla. Han säger tappa både till tappa och ramla. Och säger jag att han ramla så säger han "Nej, tappa" =)

Kommentarer
Postat av: Lina

HAhaha

Det är så underbart! :-D

2009-12-16 @ 08:46:33
URL: http://endellina.blogg.se/
Postat av: Mia

Skönt =)

2009-12-16 @ 08:51:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0