Den som väntar på nå gott?

Känner lite blogg-abstinens, de senaste dagarna när jag tänkt skriva så har det varit supersegt eller så har jag inte ens kommit in över huvud taget =( Lite drygt.... Nu har jag en timme innan jag ska hämta en nyvaken Max på dagis och eftersom jag inte gjorde nåt av det jag planerat min ensamma tid igår (fastnade framför systers senaste uppladdade bilder, från Australien och fallskärmshopp mm) så ska jag se till att hinne med disken idag iaf.

Så trots att jag har miljoner små, kanske meningslösa, grejer att skriva får ni inte höra nåt idag heller =)
Tänkte bara säga att jag iaf nu ska lägga upp en bild på magen i bildbloggen. Sen får det va nog.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0