Dags att sova

Max ligger fortfarande precis på febergränsen men har varit pigg idag så vi provar på dagis imorn. Dom ringer väl om han inte orkar med...

Jag har varit och tränat på kvällen, efter en lat dag. Tänkte inte på att dom har special-schema nu över jul och nyår utan upptäckte när jag kom dit att det inte va något spinningpass... =( Körde en halvtimmes fatburner på "trampmaskin" i gymmet och sen åkte jag hem. Nu ska både Marcus och jag krypa ner i sängen, samtidigt för en gångs skull!

Kommentarer
Postat av: helena

mysigt =) ta hand om varandra!!!

2009-12-15 @ 21:46:16
Postat av: Mia

Sist var det 26, och det var i 27+4

2009-12-16 @ 09:31:36
Postat av: Isabel

Tack! Du är så gullig!

2009-12-16 @ 15:47:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0