38,9

hade lillkillen när vi skulle göra iordning oss för sängen. Han somnade som en stock precis efter 20 och hostade första timmen ungefär. Men nu har det faktiskt varit tyst i nästan 1,5 timme! Kanske hjälpte det att vi tog båda medicinerna ikväll igen... Eller så sätter han igång igen precis när jag lagt huvudet på kudden, det brukar vara en klassiker.

Imorn är det min tur med sovmorgon. Funderar på att sova med öronproppar, men jag tycker det känns så jobbigt att göra det när Max är sjuk. Marcus tar ju såklart hand om Max men jag vet ju att jag vaknar mycket lättare än Marcus. Tänk om det händer nåt som han inte hör?

Hoppas iaf på lite mer sömn i natt... Imorn, om Max inte är för dålig, ska han och jag leka i Bergsbrunna så att stackars Marcus får lite studiero. Sen är det tacos till middag =)

Hoppas verkligen att Max är frisk till Luciafirandet på dagis på måndag, han går och sjunger tippetippetapp hela tiden! Men jag tvivlar på att det blir så tyvärr.

Nej, god natt allihopa!!


Kommentarer
Postat av: Hanna

igår hade vi misstankar om öroninflammation. rött öra, svullet och varmt men bara feber idag.

vi får väl se hur det artar sej...

2009-12-13 @ 14:50:49
URL: http://hannamariak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0