Vilken natt =(

Va dödstrött vid 21 men kom inte isäng förr än 22. När jag väl lagt mig började tankarna snurra i huvudet, inga jobbiga tankar egentligen, mest roliga. Men alldeles för många på en gång och alldeles för sent på kvällen!! Tror jag somnade vid 00 nån gång men vaknade igen 02.30 och behövde kissa. Då hade jag hjärtklappning och började tänka på alla jobbiga tankar, pengar, dagis, jobb mm. Lyckades somna om 03.30 men vaknade en kvart senare av en massa skumma drömmar, bland annat skulle jag aldrig låta Max bada i havet igen, sa jag till Marcus, för det är fullt med hajar (??). Vet inte när jag somnade efter det men frammåt morgontimmarna låg jag bara och vaknade, somnade, vaknade, somnade.....

Marcus har sovit dåligt ända sen vi kom hem från Mallis. Han somnar först frammåt 03 på natten =(

Nu ska vi nog ta en tur ut till Bergsbrunna för att plocka blåbär och grilla korv. Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Jag väckte andreas häromnatten och sa att det är någon i hallen. jag hör något.

ja, hanna, det är emil som sover och vrider sej i sängen. knäpp man kan bli när man halvsover.. =P



nej, jag vet, det är skitsvårt att vara tyst när man är glad över något. men är väl lite skadad från förra gången när många av de jag umgicks med rentav bettede sej dåligt och kan känna idag att många bara vill umgås med mej för att jag har barn. kanske är en sjuk tanke.. men många gånger är det så himla genomskinligt..

så jag håller inne med informationen för allmänheten och får se när jag känner mej redo. Säkert aldrig =P



Kul med blåbär och korv! vi har massor med korv på tomten..

självklart menade jag blåbär.. KRam

2009-08-13 @ 15:43:47
URL: http://hannamariak.blogg.se/
Postat av: Hanna

nu kan jag inte sluta skratta med tanken på att det växer korv på våran tomt..

2009-08-13 @ 15:44:54
URL: http://hannamariak.blogg.se/
Postat av: Isabel

Så har jag också haft det men det börjar kännas bättre nu!

Har haft världens ångest fram till nu och mest på nätterna, skitjobbigt att ligga vaken flera timmar av oro!

Hoppas ni löser det på något sätt.

2009-08-13 @ 19:18:04
URL: http://issapissastankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0