Sprängande huvudvärk

Hade tänkt ta tag i mitt och Maxens liv idag och bara vara en massa ute och få frisk lugt och motion (har redan gått upp 4,5kg vilket är alldeles för mycket så tidigt i graviditeten.... Tänker inte låta det gå som sist!!). Men vilket jäkla väder! =( Blev inte ens en kortis-promenad idag inte. Men jag va ju på Body Pumpen igår och imorn är det dags för Spinning Activio så lite nytta gör jag ju...

Har haft (har fortfarande) sprängande huvudvärk och ont i nacken hela dagen. Mådde illa i förmiddags och va rädd att jag skulle bli sjuk, sen trodde jag att det kanske va psykiskt för att jag skulle hälsa på chefen. Men sen förstod jag att det ju va pga huvudvärken. Har tagit alvedon, fått massage av Marcus och sovit middag men ingenting har hjälpt. Nu ska jag prova med efterlängtad sömn igen.

Visade sig att jag hade två månaders uppsägningstid vilket är bra för ekonomin men inte för psyket. Ska iaf be att få gå ner till 75% de månaderna. 28 september till och med 28 november kommer jag jobba........

Imorn måste jag ta tag i en massa telefonsamtal, bla alfa-kassan, Max dagis, kommunen, massagestället, försäkringskassan (fast jag har glömt varför...) mm mm. Rolig dag!

Trots sprängande huvudvärk tog jag mig iaf iväg till mötet med bokcirkeln. Hann precis läsa ut Alkemisten, älskar den boken! Men det va en del olika uppfattningar om den bland de andra deltagarna. Vi pratade även en massa annan goja, mycket dagis-inskolning blev det... Ser fortfarande inte fram emot det...
Nästa bok blir iaf en kriminalare av en Mons "Thofteloft" (inte det rätta namnet men jag minns verkligen inte =(, nåt liknande iaf!). Lånar boken av mamma så jag behöver inte köpa den och får den redan imorn så jag kan ta det lugnt och har en månad på mig att läsa den =)

Nej nu! Måste jag sova!
Vaknade förresten i natt och hade jätteont i magen, hela vänster sida från revbenen ner till livmoder-området. Värst va det precis under revbenen och tryckte jag där gjorde det jätteont plus att det hög till i livmodern och strålade ut i ljumsken. Det försvann efter nån timme och sen har jag inte känt av det mer.

Puss och god natt

Kommentarer
Postat av: Isabel

Kallentoft! skrattar



Usch, jag vakande en natt när jag väntade Alva med en kraftig smärta som gick över snabbt, det är kanske vanligt att man känner så iom snittet innan.



Hoppas nu att huvudvärken ger med sig!

2009-08-27 @ 08:24:09
URL: http://issapissastankar.blogg.se/
Postat av: Isabel

Kallentoft! skrattar



Usch, jag vakande en natt när jag väntade Alva med en kraftig smärta som gick över snabbt, det är kanske vanligt att man känner så iom snittet innan.



Hoppas nu att huvudvärken ger med sig!

2009-08-27 @ 08:24:33
URL: http://issapissastankar.blogg.se/
Postat av: Hanna

Obehagligt med smärta i magen. Man blir orolig dessutom! =/

Har känt av att bebis har klämt emot mina urinvägar igen (fanfanfanfanfan) och det gör så jävla ont. Hoppas det inte blir långvarigt denna gång.

Hur hade du det med foglossning förra gången?

2009-08-27 @ 23:49:51
URL: http://hannamariak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0