Hemma igen

Va härligt att få komma hem till så soligt och varmt väder! Man blir ju annars så deprimerad om man fryser arslet av sig så fort man kliver utanför Arlanda.

Vi har haft det underbart!! Jättemysigt ställe och toppen-väder! Max har tyvärr varit lite sjuk men han va så duktig ändå!
Bilder kommer givetvis, och förhoppningsvis snart. Tror jag tagit omkring 400 bilder och Marcus nästan lika många.

Vet inte om jag är så mycket piggare än innan jag åkte iväg men iaf brunare =) Vilket ju gör att man ser piggare ut =)

Som sagt bilder kommer senare! Imorgon ska vi på middag hos mina föräldrar och få träffa systers pojkvän för första gången, spännande! Efter det blir det hårda tag med diet och motion. Marcus har semester i tre veckor till (minus ett par dagar han måste jobba) och det ska jag njuta till tusen av!

Vi hörs och ses! Saknar alla mammor och barn!!

Kommentarer
Postat av: helena

Skönt att höra att ni haft det bra. Här hemma har det varit som vanligt. Sol, mulet, sol och en regnskur. Och så om igen. Men tomatplantorna var lite torra och hängiga när jag kom dit i onsdags em så det var nog tur att jag var där och skvätte till dem lite vatten annars hade uppodlingen varit i onödan... =)Hoppas jag inte vattnat ihjäl dem bara... =) Inge kul att Max vart dålig men hoppas ni haft kul och kunnat njuta av semestern iallafall. Är nyfiken på att höra hur allt gått, flygresan osv. Vi måste höras snart. Kram kram

2009-08-08 @ 21:32:17
URL: http://denvildabebben.blogspot.com
Postat av: Marielle

Välkomna hem igen! Underbart att höra att ni haft det så bra! Vi har ju oxå varit utomlands, i Barcelona. Det var verkligen jättemysigt!! Tyvärr är vi redan tillbaka i Östersund... så vi hann inte ses denna gång...

Ha det så bra o hälsa familjen!

Kram

2009-08-08 @ 22:23:35
Postat av: Hanna

Skönt med semester! :=) Våran är slut nu och jobb o dagis börjar... =P

2009-08-09 @ 09:05:17
URL: http://hannamariak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0