Frid och fröjd

Proverna såg bra ut så ingen diabetes här inte. Sockerlösningen va det vidrigaste jag druckit i hela mitt liv =( Blä!!

Men efter att ha suttit i väntrummet i två timmar har jag nu bara 40 sidor kvar i underbara Alkemisten. De läser jag slut på ikväll! Annars idag har vi diskat, dammsugit och tvättat golv och sovit middag. Jag har tränat body pump och Max och Marcus va ute och lekte lite. Nu håller Maxen på att somna och jag förbereder mig för att läsa ut Alkemisten =)

Imorgon ska jag till SAAB och kolla igenom papper om uppsägningen.... Litar inte på ett ord den karln säger men denna gång tänker jag inte bli lurad! Så det så =)

Kommentarer
Postat av: Lina

Bra där!

Han verkade lite slingrig din chef :-/



Kul att du kan kämpa på med träningen som du gör :-)

kram

2009-08-26 @ 08:27:58
URL: http://endellina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0