Fattigt

Jag har förresten inte fått nå pengar från försäkringskassan denna månad. Vi har redan kollat upp det och det kommer ordna sig men vem vet när pengarna kommer.... Tur att jag fick de sista pengarna från Swedol så att jag i alla fall kan betala räkningarna.

Dessvärre upptäckte vi missen efter att vi köpt "dyra" regnkläder till Max och nya kontorskläder till Marcus. Men båda pojkarna kommer iaf se fina ut =)



Köpte också en regnhatt i samma mönster (är det det som heter sydväst elelr nåt sånt??). Han kommer se sååå söt ut i all det där! Känner jag honom rätt kommer han dock hata kläderna till han upptäcker att man får hoppa i vattenpölar med dom =)

Kommentarer
Postat av: Hanna

Åh vad söt jacka. Vi har bara vanliga blå till Emil. Tråkiga, men fyller funktionen :)

2009-08-28 @ 11:06:54
URL: http://hannamariak.blogg.se/
Postat av: helena

gulligt...liam har stövlarna med samma mönster =)

2009-08-28 @ 18:26:03
Postat av: Hanna

Nej jag gillar inte alls den där kallentoft. Tänkte låna boken om någon i bekantskapskretsen har den. Har så förbannat med böcker hemma :)

Vi har ju inte plats för våran tredje bokhylla så det är proppat! =P Har ni fått iordning i skåpen?



Ja, det stämmer! :) Den börjar på måndag, sjukt nervös! Så får du komma och fixa naglarna hos mej sen :)

2009-08-29 @ 21:30:06
URL: http://hannamariak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0