Underbara helg!

So far i alla fall =) Vackert väder och vi är äntligen friska och krya! Dock fortfarande trötta och matlusten har inte direkt kommit tillbaks, men det tar sig.

Igår åkte jag iväg på ett spinning-pass vid lunch och passade på att sola lite efteråt. På eftermiddagen fick vi trevligt besök av Marielle, David och lilla Noa! Verkligen jättemysigt att ses igen! Och kul att få träffa Noa även om han mest sov =) Tänk att barnen är så små i början!?! Trodde Max skulle tycka det va mer intressant med en bebis än vad han tyckte. Eftersom vi blivit rådda att inte laga mat till folk förr än bajs-provs-resultat kommit så gick vi till Aspentos och åt, mycket trevligt! Båda barnen va riktigt snälla =)

Idag har vi först haft besök av Cissi, tycker verkligen att du borde flytta tillbaks till Uppsala... Och sen åkte vi ut till Bergsbrunna och njöt av solen och god mat. Vi passade även på att boka en resa till Mallorca i augusti!! Mamma fyller 50 i slutet av året och det ska firas utomlands =) Marcus, Max och jag, Mamma och Pappa, Bror och Syster, min Morfar och Doris och min Mormor och Björn kommer alla njuta av sol och bad tillsammans! Ska bli sjukt härligt! Fast det känns väldigt avlägset än så länge.

Nej nu måste jag verkligen lägga mig. Max somnade sent men vaknade ändå tidigt imorse och jag hoppas innerligt att det inte blir likadant i natt!

Glad Påsk alla mer eller mindre nära och kära!

Kommentarer
Postat av: Hanna

gud vad skönt med utlandssemester. vi skulle också ha åkt till mallorca med min mamma som också fyller 50 iår, men efter mkt om och men kände vi att huset borde prioriteras :)

2009-04-12 @ 13:03:54
URL: http://hannamariak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0