Till kommentarerna

Eller hur! Jag har inte ett dugg dåligt samvete, nattning av Max skulle inte funka allls utan välling. På honom är det full fart heeela kvällen och vällingen är det enda som lugnar ner =) Om jag skulle iväg och borsta tänderna på honom efter vällingen så skulle det va full fart igen! Tandläkaren tyckte att jag skulle ge välling, gå och borsta tänderna och sen ge honom napp. Det tyckte jag va ännu mer förvånande för jag trodde inte napp va något en tandläkare rekommenderade?? Jaja, snurrigt värre. Bra att det inte bara är vi som skiter i tandläkarens order! =)

Det ser väldigtsoligt ut idag! Frågan är bara om det blivit varmare igen eller om det fortfarande är sådär lurigt kallt....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0