Sol

Max somnade som en stock 11.30. Jag diskade och skulle sen sätta mig och läsa på balkongen men så vart det mulet =( Så då fastnade jag här istället =) Ska se om jag kan hitta på nå lunch till mig själv och så kanske jag hinner ut på balkongen lite innan Max vaknar. Han somnade sent igår men vaknade 8 ändå. Han fick hostmedicin innan han la sig så inatt har vi sovit gott allihop! Men vi vaknar alla tidigare än vad vi behöver nu när det är så ljust. Ska inhandla rullgardiner när pengarna kommer på måndag.

Marcus är och jobbar och Max och jag ska på kalas lite senare. I början på veckan är det sagt att vår soffa ska komma och jag ska försöka ta mig ner på stan för att köpa clips så vi kan hänga upp gardinerna i vardagsrummet =) Finfint kommer det bli!! Ska nog låta min skatteåterbäring gå till bokhyllor så vi kan få bort de sista flyttkartongerna från sitt lilla hörn i vardagsrummet.

Nog drömt, mat, bok och ut i solen!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0