Soffa, jobb mm mm

Dom ringde från EM-möbler igår och berättade att soffan kommit in men att dom inte hade tid att köra ut den förr än på torsdag, passade inte torsdag så skulle det bli först nästa vecka. Det går jättebra säger jag, längtar ju ihjäl mig! Han sa att dom kommer någon gång mellan 10-12. Men senare på dagen kom Carro på att då missar jag ju forsränningen =( Inte för att jag bryr mig om forsränningen specifikt, men jag älskar när det är så mycket folk på stan! Vågade mig inte ut förra året ensam med liten bebis i vagn och nästa år jobbar man väl antagligen...
Får hoppas att dom kommer direkt klockan 10 så kan jag åka ner på stan sen. Om jag inte fastnar i våran nya sköna soffa.... =)

På måndag och måndagen efter ska jag på utbildning på sommarjobbet. Kl 7-11..... Jisses! Vaknade 7.40 idag för att Max gnydde i sömnen och trodde jag skulle tuppa av. Det kommer bli väldigt intressant att gå upp så tidigt.....

En av mina högsta önskningar just nu i livet är att någon gång få börja på ett jobb och, trots den eviga "första-gångs-nervositeten", få känna att "Oj va kul det ska bli att få jobba med det här och prova på detta jobb!!". Det skulle vara enormt trevligt.

Idag kommer Helena och Liam hit! Hoppas på att Max låter mig diska middags-grejerna för det hann jag inte med innan träningen igår kväll och när jag kom hem fastnade jag framför House, t.o.m extra roligt avsnitt igår! Efter House hoppade jag in i duschen (jag vet, äckligt att vänta en hel timme med att dusche efter ett spinning-pass, men vem kan skippa House??) och sen va klockan 22.30. Ingen lust att diska då inte =(

Nej om man ska ta och sätta igång...

Kommentarer
Postat av: Isabel

Jag funderar också på att gå och kika på forsränningen imorgon.

Micke är hemma idag med men kommer att jobba imorrn då Aron blir själv annars.

Sedan är det långhelg igen!

2009-04-29 @ 10:08:28
URL: http://issapissastankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0