Pratsjuk

Har jag förresten sagt att Max pratar i sömnen nu för tiden? =) Eller så vaknar han till men somnar om fort som bara den. De första nätterna flög jag upp ur sängen men när jag fått på mig morgonrock och tofflor och kom in på hans rum så låg han och snarkade som en gris =) De senaste nätterna har jag iaf lärt mig att jag inte behöver gå upp...

Så fort jag skriver något om nån ny rutin Max börjat med här i bloggen så slutar han tvärt med det. Har velat skriva att han vaknat 8 4-5 dagar i rad nu men har inte vågat. Vill inte att den rutinen ska försvinna. Men imorse vaknade han inte förr än 8.30 så idag vågar jag kommentera det =) 8.30 är också acceptabelt.

Nu ska vi borsta tänder och hitta kläder och knalla ner till Johanna och Nemi i stan. Kanske springer förbi Ohlssons tyger eftersom det inte blev av igår. Efter 13 nån gång kommer Carro! Ska bli kul!! Sen är det förhoppningsvis träning ikväll!

Max har förresten lärt sig att fräsa ut snor!! *stolt* Däremot glömmer han ofta bort att man behöver ha papper till hands.........

Kommentarer
Postat av: Lina

Tänkte ringa daj på lunschen men mobilen e döööööd. bättre lycka imorrn :-)

2009-04-28 @ 14:52:56
URL: http://endellina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0