Kallt men soligt

Fick tag på sjukvårdsrådgivningen efter mycket om och men. Fick såklart prata med en jättetrevlig tjej som gav mig ungefär det svar jag väntat mig, att jag på måndag ska ringa folktandvården för att få det dokumenterat i försäkrings-syfte och eventuellt slipa till om det är vasst. Så vi får vänta tills dess. Han verkade ju inte ha ont särskilt länge och tanden verkar sitta fast ordentligt. Bara anlagen till nästa tand att vara nervös för. Men det visar sig ju i framtiden =)

Idag ska Max och jag ut till mina föräldrar, Marcus ska jobba idag troligtvis sent. Ser soligt och fint ut men jag har hört att det är riktigt kallt =( Jaja, så länge det inte regnar eller snöar....

Max har gnytt en del i sömnen senaste nätterna, vet inte riktigt om det är drömmar eller om det är hörntanden som är på väg upp som spökar. Men inatt har han gnytt och gnällt och stönat en gång i timmen hela natten. Med nästan exakt en timmes mellanrum (kollade klockan varje gång...). Jag behövde aldrig gå upp men inte har jag sovit nå bra inte. Inte förrän från 6-7 till 9, då va han lugn. Nu äter jag frukost och har packat skötväskan och Max håller på att vakna mistänker jag. När han har fått mat och kläder så åker vi!

Kommentarer
Postat av: helena

hoppas allt är bra med maxen nu med tanden och allt.jag har jobbat idag, därva att jag inte hört av mig angående att ses idag. men vad kallt det varit idag. det snöade i östhammar och även lite i stockolm. några flingor bara. usch det vill vi inte veta va. jag jobbar onsdag och torsdag kommande vecka. vi kanske kan ses något på tisdag?? Kram karm

2009-04-18 @ 21:03:46
Postat av: Anonym

impad av att lillkillen har så mkt tänder :) hoppas det gick bra med tanden. tror inte att det borde vara något tok med den andra tanden.



kul att du nämner det där med en gång timmen. det har precis slutat för oss. att vi i stort sett har haft det i ett års tid. skönt! :)

2009-04-19 @ 21:23:13
Postat av: Lina

haha.. nej jag har verkligen ingen superlön! vi köpte den vi har idag för prick en milj. men vi har inte lån på hela. vi hoppas på att göra liten vinst på den vi har idag... sen får vi se hur mycket vi kan låna :-)

still dreaming about a gräsplätt :-)

2009-04-20 @ 09:00:30
URL: http://endellina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0