Jävla sjukvårds-rådgivning

Varenda gång jag har haft anledning att ringa dit har jag fått ring och ringa i flera timmar innan jag kommit fram, telefonerna är överbelastade..... När jag väl äntligen har kommit fram så har jag däremot fått superbra hjälp.

Max har slagit av en flisa på en framtand. Det står överallt att man direkt ska kontakta Folktandvården eller sjukvårds-rådgivningen oavsett hur allvarligt det verkar vara. Nu är det ju kväll och till och med helg så Folktandvården kan man ju glömma. Och tydligen sjukvårds-rådgivningen också...

Jag är trött, less och vill bara lägga mig och sova ett par dygn.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Alva slog ju i så att hon blödde mängder uppe men vi väntade till efter helgen eftersom de som ahr akut tandvärden så att vi skulle vänta till på måndag för det fanns inget de kunde hjälpa oss med på akutmottagningen.



Hoppas du fick tag på någon att rådfråga iaf!



TAck för igår. Alva somande bums i bilen på väg in till stan och avr på bra humör hela kvällen sedan.

2009-04-18 @ 09:31:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0