IKEA mm

Stort, rymligt och kul =) Kort och gott!

Max fick springa runt på barnavdelningen och det tyckte han va super =)
En hel del nya möbler som inte fanns på gamla varuhuset.
Det kändes extremt likt varuhuset i Baltimore och även det i Barkarby. Nå andra Ikea-hus
har jag nog inte varit i.
Kom på nu att jag missade om det fanns nån fynd-hörna....


Imorn ska vi troligtvis träffa Johanna och Nemi!! Men frågan är om jag inte måste
besöka min arbetsplats först för att kunna sudda bort ett frågetecken...



Max älskar att leka ute =) 

Igår fick han tag på en lite större pinne i lekparken hos mina föräldrar och satte sig direkt och ritade med den i gruset! Hur kommer dom på såna saker så snabbt?!?!




"Nej nu har jag fått nog!"


Max och morfar ute i solen!

Kommentarer
Postat av: Hanna I

Hej! Guuuu va fina bilder! Åker till NL om några timmar nu... e lite nervös å hart fjärilar i magen =). Hörs när jag är tillbaka! Glad Påsk å massa kramar till hela familjen!

2009-04-03 @ 06:50:42
Postat av: Johanna

Härliga bilder, visst är d underbart med sånt här väder!!

2009-04-04 @ 21:13:19
URL: http://joohanna-joohanna.blogspt.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0