Hur sjutton??

Tänkte jag skulle ta tag i det här med Maxens album. Vill ju så gärna pyssla med det här mest hela tiden, ser verkligen fram emot det! Men när finns det tid? Jag är ju ofta ute och promenerar när han sover så då går det ju inte, när Marcus komemr hem från jobbet är det dags för middag och umgänge tills Max somnar och då är jag oftast för trött för att sitta och pyssla.
Hur som helst kopplade jag in den externa hårddisken nu (när Max vaknar när som helst....)  för att sätta igång. Jag har räknat sidorna i albumet och räknat ut hur många sidor pch hur många bilder det får plats från varje månad av hans första år.
Det visade sig att jag har 191 bilder från hans första månad och jag ska välja ut 9st.... Hur sjutton ska det gå till!?!
Kommer aldrig bli klar med detta projekt....

Kommentarer
Postat av: Hanna

vet precis. man får välja de absolut bästaste! =P

2009-04-13 @ 20:57:40
URL: http://hannamariak.blogg.se/
Postat av: Lina

hahahaha... jag veeet, det där är galet. jag började med det projektet precis efter att han fyllt ett. Men det ligger fortfarande på is. På det viset är det dumt att det finns digitalkameror nuförtiden. Annars hade man bara haft er rulle här å en rulle där :-D hihi

2009-04-14 @ 08:41:42
URL: http://endellina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0