Hihi gånger 2!

Glömde ju säga att Marcus har fått en paket-avi med min 25-års present =)
Vet vad det är och tyckte egentligen inte att han skulle köpa den för det är onödigt mycket pengar. Men nu såhär när jag vet att han gjorde det i alla fall så är det superkul!! Frågan är bara om jag kan vänta en månad innan jag får den??

Provade ett par gamla sommarbyxor i helgen som jag redan provat för några få veckor sen. Då såg jag ut som en stoppad korv i dom, men nu satt dom helt plötsligt bra! Jippi! =) Ska tvätta dom ikväll och hoppas att dom inte blir för trånga igen. Kom på igår att jag har ett par knälånga shorts nånstans som borde passa.... Ska leta upp dom senare!

Kommentarer
Postat av: Hanna

vad härligt! jag kommer inte i nånting från varken förra sommaren eller sommaren innan dess om de inte var av baggymodell =/

2009-04-29 @ 11:29:53
URL: http://hannamariak.blogg.se/
Postat av: Hanna

Kul med soffan! :)



Tänkte om ni hade lust att ses nästa vecka? Kika på ngn dag, om ni har tid, jag vet att jag inte kan tisdag så får ni komma hit och fika! :) Förhoppningsvis blir det fint väder och vi kan vara ute! :)

2009-04-29 @ 19:16:08
URL: http://hannamariak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0