Härliga väder!

Max och jag hade jättemysiga stunder på balkongen igår innan gästerna kom =) Kvällen va väldigt trevlig, stora planer smiddes (??) och maten verkade gå hem!

Idag har vi fått bytt till sommarhjul och vi har köpt sandleksaker till Maxen. Efter en snabb lunch åkte vi iväg till Bergsbrunna där vi njöt av solen resten av dagen!! Marcus tvättade bilen, jag satte äntligen på nya skattemärket, Max och jag lekte i parken och på tomten och mamma, jag och Max kom iväg på två promenader. Massa grillad god mat proppade vi i oss och sen åkte vi hem lagom till Robinsson.
Perfekt dag! Tyvärr blir inte morgondagen lika perfekt, Marcus ska jobba =( Men Max och jag ska iaf iväg på Alvas 2-års kalas! Hoppas det fina vädret fortsätter!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0