Frågetecknet kvar

Fick inget frågetecken utsuddat, men vad hade jag förväntat mig egentligen. Fick beskedet att jag får besked inom en månad. Han tyckte absolut att jag skulle börja söka jobb som en backup ifall att. Men han ville inte säga upp någon. Dubbla budskap precis som vanligt. Men eftersom han tycker att jag ska fixa backup-planer så ska jag definitivt ta sommarjobbet om jag skulle få det. Vem vet vad det kan leda till.

Mycket promenerande i det underbara vädret idag =) Såå härligt! Upplevde ambulansmän in action när jag kom fram till Johanna, en tjej fick ett epilepsi-anfall och ramlade rakt in i en reklamskylt. Vi stod på första parkett och tittade. Vad hemskt det lät.... Men hon hade gott om hjälp där nere och behövde inte oss.
Kul att se att Nemi börjar bli så duktig på att gå! Hade ju hänt massor sen sist =) Nu måste vi se till så att ni kommer hit och äter allihop snart!!

Nej, jag är trött. Imorn ska vi fira min pappa som fyllde år förra veckan men då var bortrest till Italien (avis). Och på söndag blir det träning och sedan äntligen ett bio-besök för Marcus och mig!!
Va förresten och tränade igår för första gången på 4½ veckor, underbart! Det har varit mycket sjukdom, mycket med flytt och städ, kurs och övertid... (Men å andra sidan har jag aldrig promenerat så mycket som senaste 3 veckorna). Passade på att sola efteråt med =) Nu har jag solat två gånger och det kan nog ingen se. Men jag ser i alla fall inte ut som ett sjukt spöke längre =) Första steget avklarat! =)

Nej som sagt, nu är jag trött. Ska nog läsa lite tills ögonen glider i kors....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0