Den fortsatte fint!

Helgen fortsatte med en lång promenad bort till Årsta 4H-gård. Max knallade på som bara den! Oftast gärna åt fel håll men ändå =) Solen sken och vi tittade på getterna, grisarna, hästarna, fåren och hönorna. På vägen hem gick vi förbi Ica och köpte fika och Max somnade som en stock.
Efter lunch kom mamma och pappa och hälsade på, dom har inte varit här sen inflyttnings-helgen, och det har ju hänt en del i lägenheten sen dess!
Efter påskhelgens andra träningspass, denna gång body pump, åt vi middag och lekte lite. På kvällen kom Malin förbi en sväng med en kompis och lekte lite med Max. Då passade Marcus och jag på att börja titta på andra Alien-filmen, vi har köpt en Alien-box, skitkul =) Tog en paus när gästerna åkt och nattade Max sen fortsatte vi titta tills vi inte orkade mer (det va längesen vi kollade på en hel film efter att Max somnat, orkar helt enkelt inte...) så nu har vi ungefär 40 minuter kvar att titta på ikväll.

Idag sov Max och jag länge för första gången på ett tag, Marcus gick upp tidigt och åkte in till kontoret och jobbade lite. Han kom hem för en liten stund sen, jag har deklarerat och nu ska vi äta lite lunch. Sen blir det nog en promenad då det är dags för Max att sova. Eller så latar jag mig och nattar Max i sängen så jag kan sitta på balkongen och läsa bok......... Vi får se =)

Glömde förresten säga att jag fick tolv myggbett på smalbenen när vi va i Bergsbrunna i lördags. Avskyr mygg men tyvärr älskar dom mig. Hann också med att få den första lilla panik-attacken vid åsynen av en geting. Börjar seriöst fundera på terapi. Ska iaf kolla upp vad det kan kosta... Vill inte skada Max i onödan =(

Kommentarer
Postat av: Isabel

HAr du redan sett en geting!?



Oh my! Förra året gick det bättre för mig, jag gråter vanligtvis om de kommer för nära men sedan tog beskyddarinstinkten över.



I år får vi se hur det blir...

2009-04-13 @ 19:20:36
URL: http://issapissastankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0