Cleansing milk??

Jag har så länge jag kan minnas använt Nivea Young att tvätta ansiktet med men sist jag skulle handla nytt slog det mig att min hy nog inte räknas som så ung längre.... I brist på intresse och ork plockade jag på mig Nivea Visage cleansing milk som stod bredvid. Men det känns ju som att jag tvättar ansiktet med hudkräm!?!!! Helskumt. Men jag har inte orenare hud nu än förut så det funkar väl antar jag......

Nu ska vi åka och handla lite och sen bege oss till Bergsbrunna.
Trevlig helg allihop!!!

Kommentarer
Postat av: Isabel

Ni får hojta om ni har en dag över denna vecka!



Micke har precis åkt till jobbet. Han var på akuten inatt för sin värk, jag tyckte han skulle vara hemma men det verkar inte göra någon skillnad... Han har nästan mer ont hemma än på jobbet.

2009-04-06 @ 08:35:12
URL: http://issapissastankar.blogg.se/
Postat av: Isabel

Ni får hojta om ni har en dag över denna vecka!



Micke har precis åkt till jobbet. Han var på akuten inatt för sin värk, jag tyckte han skulle vara hemma men det verkar inte göra någon skillnad... Han har nästan mer ont hemma än på jobbet.

2009-04-06 @ 08:35:24
URL: http://issapissastankar.blogg.se/
Postat av: helena

vi satt nog på baksidan och solade då medans liam sov middag...man måste ju passa på =) Krya på er..

2009-04-06 @ 22:50:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0